FREDAG!

Hej hej. ÄNTLIGEN FREDAG, och äntligen hemma från skolan. Idag var jag på en kontroll på BVC, ringde dit och frågade om huvudvärken och tröttheten. Då tyckte dom att jag skulle komma in och ta lite prover. Det ända som var bra var glukosen och urinprovet, haha.. Järvärdet låg nere på 95 och pulsen eller blodtrycket eller vad man nu säger, var inte heller så bra. Skulle ta det lugnare, inte stressa och höja dosen på järntabletterna. Så får vi se om det har blivit någon förbättring på Tisdag när jag ska dit igen. Bebisen mådde jätte bra ialflall, ligger med huvudet neråt. Fast han kan ju fortfarande vända på sig. Ang huvudvärken så var det bara alvedon, och dom dagarna jag inte mår bra fick jag inte tvinga mig till skolan som jag brukar göra. Skärpning! ^^

Idag ska vi iallfall hem till Strellan, Emma är där också! Vi ska väl se på lite film och dom andra ska dricka lite öl. Måste nog sova lite innan vi ska käka, annars kommer jag inte orka vara uppe längre än till kl. 21 ikväll. Det vore ju mindre kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback