TISDAG, Föräldragrupp.

Hej hej.
Det har varit en slapp dag idag, hade idrott ( vilket jag inte får vara med på ), så jag satt bara och vilade(sov på en soffa). Sedan var det lunch. Föräldragruppen började vid 13.00 så vi kunde gå lite på stan sålänge. Försökte hitta något som man kan ha på sig på avslutningen,  men allt såg ut som tält. Jag är lite små deppig nu. Vill verkligen hitta något fint att ha på mig till avslutningen. Och folk säger att man kan ha tunikor och bla bla, men det går inte, för man måste ha i så stor stolek att man ser ut som ett tält! Och jag kan inte ha sånna klänningar som är med ''tubtops'' linnen liknande och tunna band, har för stora tuttar för det, ser otroligt fult ut!! Måste ha något som har liten kortärm och u-ringning/v-rigning. Och jag kan inte heller ha sånna pluffsiga modeller som har tubtopp som slutar direkt efter tuttarna och är pluffsiga nertill... Jag är så depprimerad.... Tur att jag har min Pontus som säger att jag är jätte fin. Vad skulle jag göra utan honom?

Skor hade jag iallafall inget problem o hitta, men som sagt... Klänningen kvar.. Får ut på lördag och kolla lite, måste även räkna med att jag kommer ha större mage vid skolavslutningen, så det inte blir för litet då. VARFÖR ska det vara så jobbigt att hitta något att ha på sig? Jag kan aldrig se lite fin ut. =( Men jag ska försöka sluta tänka på det, blir bara så nedstämd.. Om någon i samma vecka (eller om du bara samma magstorlek som jag har), och har hittat något snyggt som faktiskt går att ha på sig, medela gärna!

Föräldragruppen var bra, vi pratade om smärtlindring och komplicerade förlossningar. Jag har ganska stor oro för kejsarsnitt, så jag vill hälst inte tänka på det. Vill inte bli nersövd eller skuren, fy.. Så nu vill jag inte höra mer om det! =D Men iallfall, idag pratade vi tjejer lite mer med varandra. Vi delades i ni grupper, killarna för sig, och tjejerna för sig. Och så gick barnmorskan och kuratorn ut. Killarna satt bara helt knäpp tysta o sa inte ett ord till varandra. Så fega! Men för oss tjejer gick det bra. Vissa är lite blyga, men man kan ju inte tvinga någon att prata heller.


Nu ska jag fixa lite käk till mamma och mig, efter det ska jag nog ta lite kort och ladda ner låtar till mp3n.. Sen ska jag vila, hoppas jag iallfall! Om det blir av, brukar alltid säga att jag ska vila, men gör aldrig det. Barnen springer efter katterna där ute, dom vill klappa. Haha, säger åt dom att dom får klappa men att dom kommer fortsätta att springa iväg om dom inte går fram lungt. Men dom förstår inte det. Mina katter tror ju att dom vill busa. (Mina katter tycker om att leka datten). Så , då kommer katterna iallfall vara trötta ikväll, slipper man deras springande fram o tbx i lägenheten. =)

(Det blev visst lite långt!)

Tack Nicole för att du sa åt mig att det inte var tosdag idag.. Så jävla vaken är jag! =D
Det är väl tisdag?





21.16
Nu ska jag aldeles strax sova! Har precis spelat lite med Pontus på våra Twinks. ^^ Har tagit lite kort på min Tjocka sötis katt Ditte med.

image224

image225

image226 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback