Torsdag

Hej hej. Idag hade vi matte och sen besökte vi Universitetet, det var så tråkigt, ointressant också. Blev helt trött och slapp efter alla dedära föreläsningarna!
Nu sitter jag och kollar lite i min almenacka! På lördag ska det bowlas igen, Nicole, jag, Pontus och Strellan. Kanske fler om några med vill hänga med.

Nu ska jag sätta mig i soffan o vila!




20.40
Nu har jag duschat, ätit och allt sånt. Har så hemskt ont precis under skulderbladen. Kan inte förstår varför!

Är lite smått irriterad.. >=/



20.47
IMORGON ska vi ta sovmorron kom jag på! Så nu blev jag helt plöttsligt jätte glad. =) Blev sugen på att kolla på sex and the city med,, men då finns risken att jag fasnar vid det och inte kommer i säng förren sent inatt! Nu när det är sovmorron måste jag verkligen försöka sova!

Inatt gick jag upp varannan timme för att kissa, mamma höll på att bli galen på mig. Haha, sen var det en k*t katt som sprang utanför och jamade och ville ragga på mina katter! Men lycka till lilla kisse, alla mina katter är kastrerade. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback