Torsdag

Torsdag idag redan, tiden går fort.
Självklart skulle det vara fullt på vårdcentralen idag, får vänta till imorgon. Lite tråkigt, om det är halsfluss så vill man ju gärna få pensilin så fort som möjligt. Så att man kan bli frisk. Men hur som hälst så ska jag till IKEA på lördag. Kommer kanske vara lite snuvig men jag har längtat så länge efter det! Nu orkar jag iallfall vara uppe och äta och sånt, jag älskar alvedon!<3






Saknar Pontus så hemskt mycket! Träffade honom senast i tisdags, inte alls länge sedan! Men jag saknar honom så att jag kan dö. <3 Längtar till imorgon, då jag får tärffa honom igen. =) Känner mig så löjlig som saknar han så mycket! Måste vara alla dessa hormoner. Är så glad att jag har honom, han är den bästa killen man kan ha. Okej....Han är inte helt perfekt...Men vem är det? ;)





Är Elvin ett fint namn?

Kommentarer
Postat av: Nicole

Elvin är ett jätte fiint namn :)det är ovanligt och sitt barn ska ha ovanliga namn :)

2008-04-18 @ 12:52:34
URL: http://niicol3e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback