19 Augusti

Godmorgon!
Nu sitter jag här och äter frukost, Sebastian sitter i babysittern och tuttar på sin napp. =) Han är så jädrans söt. Men iallafall, idag bestämde jag mig för att gå upp lite tidigare så att jag blir trött snabbare ikväll. Så jobbigt att lägga sig vid 00.00-01.00 när Sebastian ändå vill gå upp om 10 min. :) Pontus var så trött inatt så att han blev helt förbannad, haha! Får se hur länge han sover idag.

Sebastian i
Babysittern!

Väägrar stänga ena ögat! Skaa inte sova.
(: Klicka på bilden så blir den större. :)



15.20
Sebastian är super sur! Så fort han inte har nappen så börjar han skrika som en tok! Tror han är övertrött, ska nog gå en rund med honom i vagnen. Han vill ju inte sova.

Måste fixa inbjudningskorten till Dopet också! Han ska döpas 25/10 i mariakyrkan! =)



22.03
Sebastian har ju varit krabbig hela dagen, skrikit och knappt ätit och knappt sovit. Så då började jag tänka i dom barnorna att det antagligen inte fanns tillräckligt i brösten, så nu ikväll fick vi åka och köpa ersättning. Och precis som vi trodde var det problemet. Han åt 80 ml. Nu så är han jätte nöjd, fast trött och bajsig, så  han sitter och bajsar hos Pontus! Haha. Får väl se när han tänker sova, jag har inte fått vila på hela dagen och bara hört skrik, så nuu är jag ganska trött. Men vad gör man inte för den man älskar? :)







Gårdagens bad!
(Klicka på bilderna så blir dom större,
om ni inte fattat det än. ;) )

 


   



Kommentarer
Postat av: Tina

Gud så fin din blogg blev :) Sebastian växer ser jag. Börjar ju bli riktigt stor.

2008-08-19 @ 15:07:44
URL: http://mammatillleo.blogg.se/
Postat av: Axdal

vilken fin bloggen har blivit trodde jag hade hamnat fel, men det hade jag ju inte.. :)

2008-08-19 @ 17:50:44
URL: http://axdal.blogg.se/
Postat av: josephine

Vilken fin blogg du har & vilken söt liten kille :-)

2008-08-19 @ 18:37:58
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Tack för alla kommentarer om att bloggen är fin. :) Satt o höll på med den där headern i en hel dag!

2008-08-19 @ 22:23:31
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Tjatjaa! Jag har nu uppdaterat min blogg, som jag hoppas att du följt sedan du kommenterade! (;

2008-08-20 @ 01:10:03
URL: http://saabiina.bloggspace.se
Postat av: helena

hej hej!!



vi ger ella ersättning på kvällen, som sista mål o då får hon äta det o sen får hon tutta lite på bröstet som lite myspys, det funkar kanon här.

2008-08-20 @ 09:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback