BVC - Föräldragrupp

Hej hej.
Idag är det BVC och föräldragrupp. Vet inte ritkigt vad vi ska göra, men jag hoppas det blir roligt! Inatt var jag väldigt trött, det var skit jobbigt att gå upp och mata honom. Höll på att somna i soffan! Sen var jag så trött att det kändes som att jag hade ont överallt. Man kanske skulle sova lite någon gång under eftermidagen.

Det var trevligt hos Strellan igår, vi gjorde inte så mycket men det var skönt att slippa vara hemma. :) Vi håller på och tar konakt med privata hyresvärdar, då hittar man en lägenhet snabbare.

Men iallafall, nu måste jag städa. Fattar inte att jag måste städa varje dag, hur mycke stökar vi ner igentligen?

Sebastian ligger och sover så sött i min säng!

  - Älskar dig mitt lilla frö :)




09.48
Nu ska jag göra mig så snygg jag kan bli innan jag går ut :P
Sen ska jag göra Sebb Snygg! Men det är lättare!



14.40
Hej hej! Nu är vi hemma från föräldragruppen! =) Det var väldigt trevligt, många söta bebisar! Vi ska gå på spädbarnsmassmasage (vet inte om det sitter ihop?) det ska bli mysigt! Just nu sitter jag och äter lite äppelpaj, mumma!  Jag är helt galen i det.

Imorgon ska vi till Hjortsberga och IKVÄLL ska vi ha fredags mys! =)

Sebastian är nu;

58 cm
5296 g
39 i huvudomfång!



 



29 Augusti


   

   

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback