Röka vattenpipa när man ammar?

Halloj!
Inatt har jag sovit såå otroligt gott. Känner mig så utvilad! :) Sebastian sitter hos Pontus och pratar lite, han är så söt min lilla fis. ♥ 

Igår så var vi i hjortsberga, Pontus kusin och sysslingar var där. Mycket trevligt!



Jag sitter här och funderar på om det är okej att röka vattenpipa när man ammar, om man använder bara vanlig smaksatt ''tobak'' utan nikotin. Någon som vet något om det? Det är ju så otroligt gott och mysigt.



23.41
Godkväll. :)
Nu sitter jag här och kollar runt lite. Sebastian ligger i sin säng och sover så gott. Snart vaknar väl han, vet inte riktigt om det är någon mening att gå och lägga sig nu. Men det är ju iallfall skönt o bara ligga i sängen och vila. Vi hade det iallfall trevligt ikväll med strellan, jag var bara så himla trött som vanligt.

Imorgon är det karl oskar dagarna, det ska vi gå ner på. Hoppas att det inte regnar för mycket!
Ska bli så roligt att se Nicole as full. :)

När sebastian ligger och sover så bli jag så gos sugen, vill bara plocka upp honom igen. :)

Nu ska jag nog lägga mig.

Och ni som har något problem med vad jag gör på fritiden kan hålla det för sig själva, eller bara sluta läsa om det stör er. :)





Kommentarer
Postat av: zabine

det är absolut inge farligt att röka vattenpipa under amning! försök göra så här! rök efter du har ammat =)

2008-08-07 @ 12:55:36
URL: http://zabinewesterlund.blogspot.com
Postat av: K

Kan man inte komma på något mysigare att göra som nybliven mamma än att röka vattenpipa skulle man nog inte skaffat barn. Du är pinsam

2008-08-07 @ 23:13:32
Postat av: Wictoria

öh, man måste väl förfan kunna göra saker även om man blivit mamma. Vad är det för fel med att röka vattenpipa? Då borde ju inte dom som röker ciggaretter bli mammor, eftersom det är mycket värre. Tycker man att det är mysigt och trevligt att röka vattenpipa så är det inget fel att göra det.

2008-08-07 @ 23:40:40
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ang vattenpipa... Det sägs att nikotin och sånt skit försvinner från ens kropp på det viset att det inte ska föras över i bröstmjölk, när det gäller vanliga cigg. Vattenpipstobak innehåller ju inte alls samma Gifter så om man väntar en timme minst innan man ammar är det nog ingen fara. Tänk bara på att inte röka på i timmar...

2008-08-08 @ 08:58:26
Postat av: Emma

2008-08-08 @ 10:20:57
Postat av: Emma

folk ska visst lägga sig i allting. det är ditt val om du röker vattenpipa eller inte.

och vad har det med att vara nybliven mamma å göra?!

finns som sagt värre saker.



finns ingen chans att få lösenordet till din blogg?

2008-08-08 @ 10:21:55
URL: http://tjohalia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback