Söndag!

Idag har vi varit i Hjortsberga, så nu är jag helt slut! Sebastian har varit lite grinig idag, och nu ikväll innan han somnade skrek han hur länge som hälst. :) Nu har han iallfall somnat!

Imorgon ska jag nog bara vara hemma, nu har vi varit iväg så mycket. Man märker på Sebastian när det blir för mycket.

På torsdag börjar ju Pontus skolan, roligt för honom! ^^
Jag är såå tröött, helt galet. Sov ändå midag hemma hos Pontus. 



 22.37

Nu har sebastian hållt på o vakna och somna om i 1 timma. Hoppas att han tänker sova denna gången, jag är trött!

Glömm inte att ställa frågor i inlägget nedan!



23.02
Knark är fan djävulens vis att vara närvarande här på jorden.
Kram på dig gumman, allt kommer bli bra ska du se!





Kommentarer
Postat av: zabine

tack gumman! det värmer! kramen!

2008-08-18 @ 07:17:49
URL: http://zabinewesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback