Svar på Frågor

Svar på Frågor
 
Hur länge har ni varit tillsammans ?
Vi har varit tillsammans i 2 år.



Planerade ni att ni skulle ha barn?
Nej det gjorde vi inte.




Planerar ni att skaffa syskon snart,eller om flera år?
Snart och snart, jag vill inte att det ska vara för många år mellan Sebastian och hans nästa syskon. Vi vill ha nästa barn när Sebastian är högst 3 år. Men vi ska självklart ha flyttat hemifrån innan nästa och Pontus ska ha jobb.


Bor du och pontus inte tillsammans ? eller hur lever ni ?
Vi bor tillsammans hos min mamma i en ganska stor trea, det fungerar jätte bra. Ganska skönt att inte behöva ha massor med utgifter för en lägenhet. Man vill ju gärna flytta men det är ju onödigt när man kan spara massor med pengar på att bo hemma. Vi vill iallafall gärna flytta om ett år.



vad går han för linje ?
Han går en IT linje på Johnbauer



när ska du börja skolan igen?
Jag ska börja skolan igen om nästan exakt 1 år.
Men jag kommer att gå en kurs
nu under hösten och en på våren. På hösen blir det ett projekt som alla 3or måste göra, och sen på våren ska jag läsa samhällskunskap eller religon!



Hur gamla är ni?
Jag är 19 och Pontus är 18



Kommentarer
Postat av: Astronauten

Vilken fin blogg du har! :)

2008-08-17 @ 21:44:45
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur gamla är ni?

2008-08-17 @ 23:41:35
Postat av: Anonym

när ska du börja skolan igen?

2008-08-18 @ 08:16:43
URL: http://havetolive.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vilken söt kille!



Bor du och pontus inte tillsammans ? eller hur lever ni ?



vad går han för linje ?

2008-08-18 @ 11:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback