December!

Hej hej!
Förlåt för att är lite seg på att blogga. Men Sebastian har ju haft lite krångel med magen, så jag har knappt fått städa. Men igår blev det storstädning när han väl hade somnat. :) Nu sitter jag hemma hos Sabina, vi ska snart gå och handla. Kanske äta ute.

På måndag ska jag till MVC,  min mens vill inte komma tillbaka. Jag har haft den en gång. Men nu har den varit borta i typ 58 dagar. Så nu ska jag på utredning, för o se vad det är som håller på! Det värsta jag vet är när mensen inte fungerar som den ska. BLÄ! Men samtidigt klagar man ju inte på att man slipper mensen, för det är ju bara jobbigt med det. :P Men men..

Stackars mamma var tvungen att åka till sthlm, när hon inte ville det. DUmma jobb.. Tycker så synd om henne.

På lördag ska vi antagligen ut på Oléo. Om Sebastian är bra i magen, tycker det är SJUKT att lämna ett barn hos barnvakt när den inte mår bra eller är sjukt och har feber. Det finns ju sjuka människor som gör det!

Nu så ska jag fixa lite o sen ska vi ner på stan.

 




Theodorsmamma; vem kallar du tönt?!





19.20
Nu har jag varit med Sabina när hon klippte sig. Skit snyggt blev det! :)
Ikväll ska jag sitta o kolla på min serie och äta vindruvor..

Snart kommer jag att göra min blogg heeelt privat ändast för släckt och vissa nära vänner.
Jag är sååå trött på alla som lägger kommentarer om allt möjligt.
Om bråket te.x. Det är ingen mening o ha blogg tycker inte jag, om man bara får sånt.
Jag menar, folk vet ju inte vad jag sett osv, dom känner inte mig. Dom vet ingenting.
Och jag har ingen lust o göra ett 50 sidors inlägg om allting. Vill inte heller att Nicole ska få mer skit än vad hon redan får, eftersom jag inte önskar henne någon olycka och jag vill inte att hon ska få skit kommentarer heller. Så nu får det faktiskt vara nog. Annars blir det inget mer bloggande för min del. Dom som inte vet båda sidorna och snackat med både mig och Nicole om detta. Ni vet absolut ingenting. Så snälla tyst med er, annars får ni skylla er själva om jag lägger ner bloggen och det går ju även ut över dom som faktsikt tycker att det är intressant att läsa den..

 


En vacker vinter bild!









Kommentarer
Postat av: theodorsmamma

vilken töönt

2008-12-03 @ 19:11:01
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: Linn

''På lördag ska vi antagligen ut på Oléo. Om Sebastian är bra i magen, tycker det är SJUKT att lämna ett barn hos barnvakt när den inte mår bra eller är sjukt och har feber. Det finns ju sjuka människor som gör det!''



Syftade du på någon särskild?Haha,aja men får jag fortsätta läsa om du gör den privat? :O:O:O

Pussa Sebbe, och säg att han ska bli frisk från mig :D

2008-12-03 @ 19:54:15
Postat av: katta

Jag vill fortsätta läsa din :D

Postat av: sandra, melinas mamma <3

jag följer ju din blogg :( ha inte lösen..

2008-12-03 @ 23:03:29
URL: http://sandriiisch.blogg.se/
Postat av: Linda

Ne du få inte sluta blogga, vill ju läsa den... Vill ha ditt lösen iså fall :)

2008-12-04 @ 09:52:03
URL: http://mamma0607.blogg.se/
Postat av: Madde

Inte sluta blogga :o då blir jag ledsen! Men om du gör det, får jag ditt lösen då?

2008-12-04 @ 13:34:35
URL: http://jonasflicka.blogg.se/
Postat av: lsa

Jasså Pontus o du har gjort slut ja de kan hända den bäste de hände faktiskt mej med för ett år sen.Men men livet går vidare.....

2008-12-04 @ 15:54:12
Postat av: Annika

Hoppas inte du slutar blogga tycker det är jättekul följa dig och lille Sebbe.Hoppas allt ordnar sig med hans lilla mage Kram

2008-12-04 @ 19:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback