hoho

 Hej hej.
Idag har jag tvättat och städat,, och mellan allt har jag vilat.:) Jag är så trött, känns som om jag håller på å bli sjuk. :(

Nu är min tvätt tid snart slut, så måste snabba mig o göra klart där nere. Och sen ska jag göra iordning sebbes väska, vi ska åka till mamma och vara där på nyår. :) Och imon kväll så ska vi ner på stan och kolla på raketer. ROLIGT! Vill man se raketer, då ska man vara i stan.

Igår hälsade vi på mos fest. (Sebastian var inte med.) Grattade han lite och sådär.
Han var väldigt  glad. :P Om man säger så...

Pontus är på dåligt humör idag, han jobbar ju nu under julen, på sin praktikplats. Skönt med lite extra pengar. 640 kr får han om dagen.  :)



Stackars Karin är sjuk, tycker så synd om dig. Hoppas att du blir frisk snart. <3 :)
http://kaarinlinneamaria.blogspot.com




Jag skulle bara vilja lägga mig och sova, men alltid är det så mycket att fixa. Fattar inte var all skit kommer från!





Bjuder på lite bilder:







Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad lik far sin han börjar bli! Sötnosen där =) Ni har verkligen fått sötaste ungen =D

2008-12-30 @ 21:37:19
URL: http://snarttvabarnsmor.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback