LillJul

Hej hej.
Oj vad vi vaknade sent idag. :) 10.30 hörde jag han ligga o prata.
Nu har jag duschat och lillfisen badat!
Plockade ihop allt vi ska ha med oss igår kväll. Så jag slapp hålla på med det idag.
Så nu ska vi bara vänta på att Pontus ska komma o hämta oss. :)

Sebastian har fått 9 paket av mig och Pontus. Men han ska nog få öppna ett idag, eller iallafall slita lite i det. ;)

Nu ligger han i en gosig filt och rullar runt på sin pläd. Så fort jag vänder mig så ligger han på mage, sån tok!


;)




14.25
Jahopp. Nu siter jag här o väntar på Pontus. Vi skulle varit i Hjortberga vid 14.00..
Men han har inte kommit. Undrar vad som har hänt.. Bara han inte har krockat nu..
Voore så typsikt.. Hoppas att han dyker upp snart.. Vi är helt klara och bara väntar..
Han har inte ringt heller.. stöörande.. vart är du människa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback