Alla Hjärtans Dag



Alla Hjärtans Dag.
 -Kärlekens dag! Sitter här och funderar lite på denna speciella dag. Denna dagen är både bra och dålig, tänk alla som är ensama och inte har någon pojk/fickvän dom måste känna sig extra ensama idag. Fast igentligen så är ju Alla Hjärtans Dag för all kärlek, familjekärlek och vänskap. Det är viktigt att visa för vänner och familj att man älskar dom på Alla Hjärtans Dag, inte bara den man är tillsammans med. Bara ett litet kort eller en stor kram får än att må mycket bättre! Visst är det väl så?
image96


14:52
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, Pontus kommer nog en liten stund. Tror jag ska gå ut och gå en runda nu. Tråkigt att sitta här inne. Ska fortsätta måla min tavla sen.


17:36
Nu har Pontus varit här, vi har ätit tårta och gosat! Jag fick en jätte fin ros och en söt hjärt sak. Ska nog ta kort på det snart.  Känner mig lite tråkig idag! Ska nog sätta mig och glo på Sex And The City och dricka massa mjölk! Bebisen är så livig där inne, sprattlar runt och slår på mig. haha! Glad Alla Hjärtans Dag på er alla!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hoppas du hade en bra dag :D

2008-02-18 @ 10:46:35
URL: http://niicol3e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback