Fredag. TRÖTT IDAG!

Hej hej! Igår och idag var vi hemma hos Pontus syster Annica, vi sov där. Jag hjälpte henne med en vägg målning och Pontus lekte med barnen. Barnen vaknade vid 7 så då var det bara till att gå upp. Men sen gick jag och la mig i 2 timmar. Annars hade jag nog svimmat av trötthet. Hah, men jag är fortfarande ganska trött! Jag fick massor med bebis kläder med! Och ett skydd till spjälsängen, en amningskudde och en mamma tröjja. Ska få lite fler mamma tröjjor, är verkligen glad över det. Har INGET att ha på mig, känns som att jag har samma kläder varje dag. Ska ta lite kort på det jag fått. Nu så ska jag försöka komma på vad vi ska ha för fredagsmys idag. Vet inte vad jag är sugen på. Pontus vill ha allt.
Längtar till let's dance, ska bli så kul o se vem som åker ut idag! Bara inte min favvis Karl Petter åker ut! Då slutar jag kolla. =D Men nu ska jag VILA, annars orkar jag inte se på hela let's dance.
Hur ska man orka ta hand om ett spädbarn om man blir såhär slut av två dagar med 3 barn? Haha. =D Nädå, det ska nog gå bra.  Nu går jag till soffan!

Kommentarer
Postat av: Catta

Hallå!Ja du jag ka tro att du fått grejor av Mille....hon är som mig....gillar att shoppa!Men det är ju jätte bra för din del haha!!
Ja lets dance kan man inte missa....jag gillar Matte(Bygglov) och karl-Petter är charmig!!Ha en trevlig kväll o hälsa Pontus!/Catta

2008-02-22 @ 17:31:28
Postat av: Wictoria

Haha. Ja, jag är så glad över allt jag får. Sparar väldigt mycke pengar på det också. Suveränt. Ja, Matte han är ganska rolig att se på, men han är inte så bra på att dansa. Haha! Jag tror nog att Karl-Petter vinner alltihop. Ja desamma, ha det så bra. Pontus hälsar tillbaka. /Wictoria

2008-02-22 @ 19:58:11
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback