Freedag! <3

14.55
Nu är det fredag!! HELT UNDERBART! Har varit så underbart väder hela dagen, solen har skinit och himmlen har varit helt blå. Har precis släppt ut katternaIkväll ska vi äta god mat och mysa framför tvn! Snart så ska jag färga Pontus hår. Det ska bli jävligt kul. Mörkbrunt med ganska tocka ljusa slingor där fram! Jag är ju inte direkt ett proffs men jag ska göra så gott jag kan! Haha. Det jobbiga är bara att få slingorna bloonda och inte gula. Men vi har så mycke färg så vi ska göra två blekningar på varje slinga. Nu ska jag börja!



17:19
Nu har jag färgat håret på Pontus. :) Alla katterna har kommit in med, dom har haft så roligt ute! Pontus hår blev ganska bra faktiskt, får se hur det blir efter det tvättats! Man kanske får en chock. Undra vad Pontus mamma säger om detta. Hahah! Ska bli så jävla kul när hon får se honom.

        
Klicka så blir iblden större!


Det gick jätte bra hos barnmorskan förästen. Bebbens hjärtslag låg på 133 slag/min, mitt glukos var ganska högt, 7,7. Hoppas inte det går upp. Blodvärdet vad 119 så jag måste börja äta järntabletter. Ska ta det varannan dag! Annars var allt bra. Vi vägde mig inte, vilket jag är tacksam över! Vill inte veta vad jag väger just nu, haha!.

  Kicka så blir bilden större!



18.10
Nu är vi klara med Pontus hår, det belv så jävla snyggt! Inte för punkigt heller och den bruna blev inte för mörk! Skit nöjd nu. Snart får vi maaat, jag är så hungrig. Mamma har kommit hem i tid idag för en gångs skull. Nu blire o kolla på lite greys anatomy!



      Klicka så blir de större.

image132

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen bild på pontus håR?

2008-02-29 @ 19:09:15
URL: http://havetolive.blogg.se
Postat av: Catta

Snyggt!!!

2008-03-01 @ 10:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback