Lördag

Hoho!
Idag har mamma, Pontus och jag varit och stor handlat! Först gick vi till Lindex, mamma köpte lite Mamma kläder till mig! Är så jävla glad över det. Nu har jag äntligen ett par riktigt snygga mamma Jeans som jag kan ha under hela graviditeten. Fick två fina tröjor också. Det var rea så tröjorna tillsammans kostade 100 kr och byxorna 100 kr. Ett riktigt kap! Sen fick jag en jätte skön och stor flisjacka. Är så glad! Men nu så måste jag damsuga hela huset. Mindre kul.. Sedan ska jag städa i min garderob, och efter det så ska jag försöka börja på att sy. Har ju inte hunnit med det än!
Skriver mer sen. (Bilder på kläderna kommer med.)
Hej hej!



17.19

ÄNTLIGEN KLAR med damsugandet! Nu har jag bara min garderob kvar, ska ränsa den totalt. Allt jag inte kan ha längre eller tycker är fult ska UT! Ger bort allting till Julia (Min kusin vitamin). Men nu måste jag bara vila 5 minuter och dricka massor. Mamma är så glad för hon slipper städandet idag! Och Pontus sitter bara o spelar. Han har jätte ont i nacken. Nu kör jag igång igen tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback