Måndag, ULTRALJUD!

Idag är det ultraljud, 11.30. Jag är så nervös och glad på samma gång!
Måste försöka fixa till mig lite nu, ganska jobbigt när man är sjuk. =(
Men jag återkommer med bilder och alltihopa!
HÅLL TUMMARNA FÖR MIG!



Åh herregud, vad underbart det var! ALLT var jätte bra, hon kunde inte se några fel. Jag är så lättad och lycklig. Det här var de underbarste jag gjort i hela mitt liv. OCH SÅ är väl alla nyfikna på vad det är för kön också? =D EN POJKE!! En underbar liten pojke! Han var så livlig! Snurrade runt och flaxade omkring. Jag blev framflyttad en dag med. Så jag är i vecka 19 nu!


Här är min lilla underbara älskling.
Så vacker!

Längre ner är bilder på magen!  v19


image70

image71 

image72


image73


image74



image75

image76

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till killen!
Ultraljud är verkligen en fantastisk upplevelse och du fick jättefina bilder med som minne. Är det inte en liten tumsugarbild där längst ner?!

2008-02-11 @ 16:08:46
URL: http://annaharr.blogspot.com
Postat av: Wictoria

Haha. Jo det är de. Ligger där och suger på tummen!

2008-02-11 @ 16:57:13
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback