Måndag

Hej hå! Nu sitter jag i skolan. Fan har inte varit i skolan på två veckor! Alla IT 2or har prao nu, i 5 veckor framåt. Jag ska dock vara i skolan och plugga. Sitter i ett klassrum med alla som inte har någon prao. Känner mig helt utorkad! Så nu har jag varit o druckit! Haha, kan få sånna inpulser, att jag måste dricka jätte mycke. Nu ska jag försöka jobba med någonting. Tror det blir med boken i engelskan, måste verkligen komma igång.

Idag blir nog en lång tråkigt dag, dessa 5 veckor blir långa tråkiga veckor! 31/3 kommer alla tillbaka! Jaaha, får väl dra igång nu! Skriver mer sen.



Ville bara skriva att den andar IT2AN är helt jävla mogoliska. Dom är alla töntiga WoW nördar.



11.09
Nu är jag förbannad igen.... Ditt jävla fel... Orkar inte med dig.



12.13
 Nu har jag vait och käkat! Det var ungsbakad falukorv och potatismos! Det var jätte gott faktiskt. Åt massor med appelsiner med. Imorgon ska jag fräga mitt hår, har jag något o se fram emot i all skit! Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Det får lixom bli som det blir! Kan inte göra mer nu, tiden får avgöra.



14.14
Nu är jag hemma..Orkade inte vara i skolan mer. Vet inte vad jag ska hitta på nu.



17.08
Sitter och lyssnar lite på musik och väntar på att mamma ska komma hem. Jag är ganska trött faktistk! Har suttit och kollat på Sex and the city! Jag går in i vecka 21 idag förästen! Ska ta kort snart, har inget bättre för mig ändå!



Lilla syster - Nu har jag fått nog av dig


''Nu har jag fått nog av dig, du följer aldrig med mig, och du får aldrig mig att må bra.''

''När jag fick dig att se rött
så kunde jag leva på att låta dig skrika dig trött.
Men när du kommer ett steg närmare än vad du får,
så kommer allting bara sluta i öppna sår.
Som du får mig att blöda ur,
för du karvar och vrider din kniv som ett ur.
Och varje varv allt detta går runt i mig,
så känner jag att du måste ut ur mig''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback