Onsdag

Hej hej.
Igår var jag helt slut så jag orkade inte skriva någonting. Men jag var iallafall och klippte mig igår. Det blev jätte bra, skönt att få lite kontroll på håret igen. Klippte mig hos frisörerna på Johnbauer. Dom ska ha någon slags färgvecka efter lovet och då ska jag vara hår modell. Kommer att få färga håret hur jag vill, HELT GRATIS. Det är ju verkligen skit bra.

Idag så börjar vi inte förren 12.15, om jag orkar gå! Funderar faktiskt på att jobba hemma, känner mig verkligen helt död. Har ändå sovit i 13 timmar. Jag ska nog iallfall gå och kroka gröt nu och släppa ut katterna. Dom bara bråkar och springer runt i cirklar.

17.46
Jag höll på att missa min tid med Jaenette idag, kom 10 minuter försent. Hade helt glömt bort att jag skulle till henne. Hm, vet inte riktigt vad jag ska hitta på, funderar på att lägga mig i badet och kolla på tv rästen av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback