Onsdag?

Är det onsdag idag redan? Herregud, tiden går för fort! Ikväll är det Top Model, tycker det är skit roligt. Dom ska alltid börja tjabba. I morse kom Pontus hit, vi försov oss lite. Så det var ingen mening att gå till skolan, haha. Följde honom till bussen och sen gick jag hem. ;) Men det var iallfall trevligt, och vi gör ju inget vettint i skolan ändå! Men iallfall, imon ska jag dit!

Längtar till Pontus kommer hem, då ska han hjälpa mig med en Game Boy Advance Emulator. Skit roligt verkligen! Lite töntigt men roligt som satan. Ska självklart spela Pokémon! Haha! Hmm,, något lucktar kattpiss i lägenheten.. Måste spåra upp det! Pontus har klippt sig så vi ska färga hans hår i helgen, det ska bli så jäkla roligt! Undra vad jag ska hitta på nu? Jag ska nog måla lite!! =) Längtar till mamma kommer hem!

Förästen så kan jag ju fixa en Emulator själv. Ska nog göra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback