Söndag

Hej hej!
Det har varit en jätte rolig helg. Jag och Pontus har varit hos Annica, jag har målat och han har lekt med Alxel och Aron. Tuva har blivit så stor, hon blir bara sötare och sötare. Väggmålningen blev verkligen jätte bra, trodde inte att det skulle bli så bra. Det blev en målning av Nicke nyfiken. Sen på tisdag ska jag börja skissa upp en till Nicke nyfiken på andra sidan väggen. Jag är ganska slut i armarna men det var så värt det. Hur skönt som hälst att slippa sitta här hemma och dega. Tycker Pontus med, även om han är dö trött efter att ha lekt med barnen två dagar i rad.

Annica har klagat på att jag svär mycke i bloggen. Jag ska inte svära något mer nu. Men ibland blir jag faktiskt arg.. Men inget mer svärande.. Ska försöka lägga upp en bild på väggmålingen så fort jag kan.

Men jag ritade av denna bilden, där han flyger iväg med ballongerna.

image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback