Vecka 18 , Bebisen bara växer & växer.

Kan inte förstår att jag redan är i vecka 18, snart är det bara halva tiden kvar. Och jag har bara 4 SMÅ DAGAR kvar till ultraljudet och imorgon är det uunderbara fredag. Nu börjar jag bli mer nervös över ultraljudet, men det är väl alla? Ultraljudet är ju fakskt till för att man ska kunna upptäcka eventuella fel. Men min bebis har inga fel.. hoppas jag.. WÄH. Ska inte tänka på det, allt är nog bra. Hoppas verkligen att dom kan se könet, det vore ju kul. Men man får inte hoppas för mycket på de heller. Man ju kan bli så besviken om dom inte ser nått.

Undra vad man ska hitta på i helgen? Har fakstiskt inget planerat, blir o sitta hemma.. Tråkigt. Vill gärna se I am ledgend eller vad den nu heter. Så det blir nog bio iallafall.

Här har vi bebisen i vecka 18. Åh snart får jag se dig älskling. <3


17.44
Nu är jag HELT säker på att jag känt bebisen sparka där inne! Har känt det så många gånger nu att det inte kan vara bubbel i magen. Känns lixom speciellt! Kände det nyss igen. Men.. som vanligt så hoppas jag inte för mycke på något. =D





 
V.18


 

http://se.babycenter.com/pregnancy/fetaldevelopment/18weeks/


 

image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback