Min nya blogg. (Grav. Vecka 13)

Nu har jag fixat mig en ny blogg, tack vare Nicole eftersom jag inte visste hur man gjorde. =)
Och ja, jag och Nicole bråkade jätte mycke innan, men nu är vi vänner. Hoppas jag iallfall!


Idag har jag bara vaknat o ätit frukost, ska färga min mammas hår senare. Det ska bli redigt kul!
Sedan ska jag försöka dra med mig Pontus ner på stan, tråkigt att sitta inne hela dagen.

Jag kommer skriva mycke om min graviditet i denna bloggen, det får bli lite som en graviditets blogg.
Just nu så är jag i vecka 13, tiden går så fort. Snart så ska jag göra fosterljud och ultraljud, då får man hoppas att allt är okej med den lilla. Hoppas även att dom kan se könet. 
Vi har tänkt ut lite namn också, men det är ju inte säkert att man väljer nått av dem namnen sen;

Flicknamn:
Nea
Alice
Ella
Ebba
Sarah
Isa / Isabella

Pojknamn:
Alex / Alexander 
Sebastian
Elias
Noah


Bild - Vecka 8

image2





Bild - Vecka 13:

image1


Vecka 13
image3








Lite bilder på vad vi har köpt till våran älskling


image15
image16

image13

image14


image4



image5



image9

image10



Kommentarer
Postat av: Nicole

Jätte fiin mage har du fått :)

2008-01-04 @ 13:58:35
URL: http://niicol3e.blogg.se
Postat av: Svante

Hej
Det ser kul och fint ut. Hoppas att allt kommer att gå bra. Tycker väl att du kunde ha tagit med lite roliga namn som Ulrika och Börje. Margareta smakar bra det också.

2008-01-04 @ 21:17:53
Postat av: Anna

Isabella är fint! ;o)

Oj vad jag skriver till dig! Haha

2008-01-20 @ 11:15:49
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback