Söndag

Hej hej. Idag vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt, funderar på att gå ut och gå. Om man orkar det? 




15.31
Nu har jag och Pontus varit ute och gått, jag köpte en plopp på hemvägen. Sitter o dricker mjölk o äter plopp nu, jätte gott. Funderar på att se någon film som jag sett 1000 gånger innan. =D Fast först ska jag se på de dära robot programet på 6an. ^^




Tänkte skriva ner en lista på allt jag köpt till bebisen såhär långt.

stl 50

2 body,
2 mössa


1 body


 * stickad kofta (mamma gjort)

 
stl 56

2 sparkdräckt


pyamas


byxa


* Badrock 

* 3 bodys


stl 62

byxa och en body



Filt


Barn vagn.
Brio Happy

Kommentarer
Postat av: Ally

oj vad grejor du redan köpt!!Vet du könet?Hur gammal är du?

2008-01-27 @ 17:34:40
Postat av: Wictora

haha, Nej vi vet inte könet än. Men
vi ska ta reda på det i om en vecka. Jag är 18.

2008-01-27 @ 20:52:45
URL: http://Wictooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback