Torsdag

Hej hej!
Nu sitter jag på svenskan, den är slut om 6 minuter. Skit skönt, jag är as hungrig!
Funderar på att dra hem efter lunchen. Har fått sån satans foglossning.. Kan inte
fatta att jag har det redan, men barnmorskan sa att det är normalt. Så, jag är väl
normal då antar jag. =)

Aja, nu så ska jag äta mat. BEBIS ÄR HUNGRIG!




Nu har jag ätit och kommit hem, orkar inte med nätvärket. Målaren är så duktig, han har målat klart köket!
Han håller på med tvättstugan, han är jätte trevlig. Hoppas att jag inte stör han nu när jag är hemma.

Nu så ska jag göra en ny design till min blogg. =)
Vill ha den röd!
Får se om den är klar till ikväll. Puss hej!



Jag kan inte komma på vad jag ska göra med min blogg, den får vara rosa så länge. ^^
Nu vill jag att klockan ska bli mycket så att man kan gå och lägga sig, imon ska jag och pontus
till barnmorskan, då ska han få höra bebisens hjärta för första gången.
Längtar så mycke till att få höra igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback