Torsdag

Idag var det dö tråkigt i skolan. Vet inte vad jag ska skriva om idag, har inte hänt något kul.. =(
Fast mitt rum är tapetserat iallafall, det är väl det ända roliga. Känner mig jätte utråkad, ska nog kolla lite på Sex and The City. Vad ska man göra när man är utråkad? Längtar till unga mödrar!

17.17
Just nu är jag helt jävla förbannad, en liten ful fitta som skriver skit till Nicole.
...Är verkligen sur.... Liten 15 årig flicka som slänger ur sig så mycke skit.
''Tror du jag är anundsjuk på en sån som dig , snart 17 år gravid ,
 ful och har inte ens gått ut gymnasiet ännu''
Att ens ha MAGE att säga en sådan sak till någon som man inte ens känner
och när man inte ens vet någonting om det visar bara hur omogen den tjejen är. Jag skulle verkligen vilja ta ett snack med henne. Ett snack hon sent skulle glömma.
Och idiot Pe**r är på hennes sida med, han ska jag också ta tag i.
FY-FAN!

Kommentarer
Postat av: Nicole

peter är inte på min sida utan han vill att jenniii ska slå Sandra ^^

2008-01-24 @ 19:34:19
URL: http://niicol3e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback