Beräknad förlossning imorgon!

Hej hej.
Igår så var vi på IKEA och sedan på kvällen var vi med Strellan och Nicole. =) Vi köpte pizza och sen drog vi hem till Strell och spelade Wii. Idag ska vi skruva ihop skötbordet och bara ta det lungt, men först ska vi till City gross och handla.

Jag har sovit SÅ gott inatt, bara vaknat två gånger men har kunnat somna om fort efter! Känner mig utvilad. Nu får förlossningen gärna starta. :) Går säkert några dagar över tiden, satan säger jag bara.. :( Beräknad förlossning imorgon. Ser inte ut att bli någon bebis idag eller imorgon. Aja, jag ska hålla humöret uppe. Jag mår ju bättre nu än vad jag gjort någongång under graviditeten, det värsta är ju bara förvärkarna som kan bli väldigt intensiva och att jag inte har kunnat sova. Men nu sover jag ju super bra!

Nu måste jag skynda mig, mamma väntar!



14.54
Hej hej, nu är vi hemma från affären. Vi gick runt och tittade i lite aff'ärer och sådär. Vi ska göra om min ena garderob till en garderob MED hyllor. Innan har vi bara hängt saker där. Jaja,, fick iallfall ont när vi var där uppe, jobbigt.. Fortfarande ont men jag vet att det kommer gå över som vanligt. :( Nu ska vi vila lite och sen ska vi börja bygga skötbordet och städa!



16.34
Hej hej. Nu har jag städat badrummet och lite sånt. Pontus bygger skötbordet just nu, han krabbar och krabbar! :) Jag har lite små känningar i ryggen och jumskarna som vanligt. Haft det sedan city gross! Mamma tror att det sätter igång idag men det tror ABSOLUT inte jag. Tycker jag känner min kropp ganska väl nu, är 110% säker på att det släpper inom en timme. :)

Nästa inlägg kommer bilder på Bilbarnstol, Skötbord och MAGEN! :)



19.51
Hej hej. Nu har vi precis varit på förlossningen. Har ju runnit hela dagen. Och dom konstaterade att det var fostervatten! Så om det inte kommer igång ikväll av sig själv, då får vi åka in imorgon vid 8 och bli igångsatt! :) Jag är så glad nu! Nu ska vi ut och gå så att vattnet kanske kan gå redigt, det var lixom bara som ett litet hål på en hinna. :) JAG ÄR GLAD!



23.35
Nu så ska jag snart sova. Inga värkar eller något. :) Får väl se vad dom hittar på imorgon när jag kommer till förlossningen. Jag skriver nog igen när jag kommit hem från förlossningen eller BB, eller imorgon bitti. :) Håll tummarna för att dom sätter igång mig imorgon och inte väntar en dag till! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj va roligt att det kommit igång. Hoppas det går bra! Vilken underbar grej du ska gå igenom. Är nästan lite avundsjuk. Ont gör det ju. Men det är så underbart att få en liten i famnen efteråt. Lycka till!

2008-07-13 @ 20:14:00
Postat av: Trogen läsare....

Va skönt för dej hoppas allt går bra för dej nu.

Själv har jag mitt överstökat.

2008-07-13 @ 21:46:17
Postat av: Emma

lycka till! :)

2008-07-14 @ 05:11:06
URL: http://tjohalia.blogspot.com
Postat av: Ung mamma

Lycka till, hoppas allt går vägen nu!!

2008-07-14 @ 13:06:11
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/
Postat av: Linda

GRATTIS TILL SEBASTIAN :)

2008-07-14 @ 22:00:44
URL: http://mamma0607.blogg.se/
Postat av: linnéa

heej!

Jag antar att du fått din lilla bebis!!..och väntar med spänning på uppdatering!..och Grattiis föressten!!..=)

2008-07-14 @ 22:44:22
URL: http://www.bebis.panatet.se
Postat av: T

Grattis till lilkillen

2008-07-14 @ 22:58:45
Postat av: Linn

Grattis :D

2008-07-15 @ 04:34:45
Postat av: K

grattis till lille sebastian :D

2008-07-15 @ 12:40:12
Postat av: Anonym

Lille Sebastian har kommit ut!!!!!!!!!!! se på www.ltkronoberg.se

2008-07-15 @ 13:03:15
Postat av: Jennie

Grattis till sonen ;D vet inte om du kommer ihåg mig, men jennie nordgren heter jag & vi va på kollo tillsammans.. haha, såg dig i lördags när jag pojkvän + kompis satt på kina restaurang.. Slump att jag hittade dig häär ;P

2008-07-15 @ 13:57:22
URL: http://stoltmamii.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis till den underbart söta sonen!!

2008-07-15 @ 15:38:55
URL: http://johannaaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback