Heej hej! =)

Idag ska jag packa klart bb väskan, som jag sagt 100 ggr. :) Sen ska jag ut till Hjortsberga igen, ska bli roligt att åka iväg på fredag! Vi ska till ränneslet tror jag det stavas, det är en Enuro tävling, SM i enduro. Så kan man åka dit och tävla lite. Det ska både Pontus och hans pappa göra, dom tävlar på olika dagar så vi ska sova där i en liten stuga.

På Lördag kväll sen så ska vi antagligen ut på puben igen, DOCK inget disko denna gången.. Det var för jobbigt.. Men att bara sitta i en pub går fint!


 
13.49
Nu sitter jag och äter lite köttbullar och mackaroner, ska snart sticka ner till stan. Måste försöka få in katterna bara. Det blir inte lätt. Kanske skriver mer sen.



14.01
Gud jag vill verkligen ha mjölk, men den är ju slut! Håller på att bli galen. ^^ Är helt seg också, värmen dödar ju än även om man är inne. Får gå med ett paraply sen, annars svimmar jag väl. haha =D

Kommentarer
Postat av: Linn

Mjölk i vämen :O



Iskall ramlösa ska det va :D så jävla gott när man är törstig :D

2008-07-03 @ 15:34:49
Postat av: anna

Hej. Jag har läst din blogg ett tag men jag har en fråga som jag har undrat över ett tag. Var det planerat att ni skulle skaffa barn eller bara "blev det till" och att ni valde att behålla det?

Hoppas att allt kommer bli kalas sen när lilla bebben kommer ut :)

Kram

2008-07-04 @ 13:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback