Idag kommer en tant från BVC.

Hej hej!
Inatt har jag fått sova bra också! 5 timmar iallafall och 1 timma nu för en stund sedan. Har precis kommit ut ur duschen, så otroligt skönt att duscha. Sebastian ligger i soffan och sover, han är så söt när han sover. Vill bara gosa och pussa på honom, men då vaknar han ju. :) Imorse vaknade han vid 7 och var helt klarvaken! Han åt och sen bara låg han och kollade sig omkring och pratade.  Så vaknade han vid 1 inatt, var vaken i 2 timmar och bara åt och åt. Han skriker nästan aldrig, bara om det tar för lång tid för mig att ge han bröstet.

Idag kommer iallfall någon från BVC, han ska vägas och så vill dom prata lite. :) Som vanligt! Sen efter det så ska jag ner en runda på stan med Nicole. Känns lite nervöst att gå nere på stan, förstår inte varför. Har ju blöjor och allt med mig, till och med maten smart förpackad. Det är nog det att jag tycker det känns obehaglingt om jag måste amma honom där nere. Sen är det ju inte en så speciellt avslappnad miljö att amma i. Men det ger sig.

Sen så har jag ju inte skrivit så mycke om hur jag mår kom jag på! Jag mår super bra, har inte ont någon stans, bara lite där dom sydde. Men jag behövdes knappt sys något alls. Jag hade en bild framför mig att man skulle bli helt handikappad efter förlossningen och ha ont överallt. Men jag har mest bara haft ont i ryggbedövnings sticket. :) Jag ska fila lite på min förlossnings berättelse också. Ni vet ju inget om hur det gick heller. :)

Nu ska jag fixa mig lite och städa lite medans han ändå sover.



 13.56


Snart kommer BVC-tanten! Spännande att de om han har gått upp något! :) Hoppas på det. När han föddes vägde han ju 4106g, när vi åkte hem vägde han 3826g. (Helt normalt att dom går ner, för er som inte vet. ^^) Så länge dom inte går ner mer än 10% av sin vikt, så som mest fick han gå ner 410g.

Efter ska vi ner på stan, så jag gör mig iordning nu innan så vi bara kan sticka. Nicole är redan där nere tror jag. :)


 

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja,nu väntar vi på en berättalse ;)

2008-07-18 @ 21:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback