Lösenordskydda



Hej hej!
Nu har jag fixat så jag kan lösenordskydda vissa inlägg. Allt kommer ju inte lösenordskyddas, men vissa mer privata saker som jag inte vill dela med mig till alla. Detta är pga alla idiotiska kommentarer och att folk väljer att vara anonyma, så ni har bara er själva att skylla. Dom som väljer att inte vara anonyma får såklart lösenordet, det är bara att skicka ett mail och be om det, eller lägga till mig på msn.

Allt om gravidteten kommer inte vara lösenordskyddat, fast den är ju snart slut.
Sedan kommer jag inte lösenordskydda inlägg om hur det går för oss med bebisen.
Dem som har lösenordet har tillgång till lite mer bilder och lite mer privata saker.
Jaja, ni förstår!

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback