Sebastian 2 VECKOR

Hej hej. Idag är Sebastian 2 veckor. Tiden går ju så fort. :) Idag ska vi ta kortet till tidningen. Hoppas verkligen att det blir bra. Vi ska till BVC idag också, spännande att se hur mycke han har gått upp.

Igår var vi ute i Hjortsberga, Pontus mamma och pappa ska iväg till sthlm idag och stanna tills fredag. Så då ville dom träffa Sebastian lite. :) Pontus Syster och hennes familj kom tid också och träffade Sebastian.

Nu så ska jag försöka göra mig klar, känns inte som att jag får något gjort! Har iallafall städat idag.



18.26
Hej hej.:) Nu har vi kommit hem från stan! Sebastian sov på tidnings kortet. Och när vi kom av bussen här i hovshaga så började han skrika som en galning, var tvungen att gå och amma honom hela vägen hem. Han är för go!

Men nu så ska jag snart äta, Pontus lagar mat åt mig, är så hungrig! Mamma hade gjort mat som jag inte tyckte om. Och nu blir det oväder ute! Passar perfekt att jag och Pontus ska sitta inne och se på film! :) Har haft ont i huvudet hela dagen, nu vet jag varför! Får alltid ont i huvudet när det är oska i luften.



Ja juste! Han var 53,5 cm och vägde 4044g. :) Allt var bra!



Kommentarer
Postat av: bitte

passar inte mammas mat...herregud vad patetiskt!!Och du ska vara mamma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

2008-07-28 @ 22:46:06
Postat av: Wictoria

:)

2008-07-30 @ 22:50:14
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback