Seg dag!

Hej hej.
Inatt har han inte velat sova, iallafall inte i spjälsängen. Han vaknar typ varannan timme för att äta, sen somnar han och sen lägger man ner honom i spjälsängen och 10 min senare vaknar han. Han vill bara ligga hos mig i sängen eller att man håller i honom. Så han fick sova hos oss hela natten. Men nu under dagen har han sovit som han ska i spjälsängen. Han är väldigt mycke vaken. Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att få han o sova i spjälsängen. I början gick det jätte bra. Men det kanske vänder igen. Nappen vill han inte ta redigt heller längre, han spottar ut den och sen vaknar han. Haha. Men han är ju inte skrikig iallfall, det är ju skönt.

Jag har sovit 12 timmar inatt! Så skönt att ha honom i sängen, slipper gå upp för o mata honom. Han tar bara tutten själv när han ligger där och gnäller inte ett dugg. :) Men jag vill ju inte att han ska ligga i sängen hos oss i all evighet. :( Samtidigt är det ju så mysigt att ha honom nära.




18.49
Nu har jag varit ute med honom i vagnen. Andra gången idag som han sover ordänkligt, hoppas det håller i sig och att han gör det inatt också. Jag blir helt dyngsur av att gå en sån runda på 25 minuter.. Herregud! Som om det hade ös regnat ute!

Nicole: Har testat det, det funkar inte heller. :(



Kommentarer
Postat av: Nicole

testa att ta en filt och bädda runt hans huvud, det kan vara så att han är som thilian var i början av spjälsängen,!

2008-07-22 @ 18:26:53
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback