Snabba på!

Hej hej!
Vaknade 04.30 av att jag hade ont, låg kvar i sängen till 05.15, sen gav jag upp. Kan inte somna om, har för ont!! Jag har ätit lite frukost nu. Ska försöka att sova snart igen.. Nu har jag iallfall ont! Inga regelbundna värkar, men ont.. Jobbigt.. Hoppas att de riktiga värkarna kan dra igång snart. Min rygg dör.

Jag är så trött, vill bara kunna somna om!



05.49
usch nu e det för jobbigt att sitta vid datorn.. Återkommer senare.
För ont i ryggen!



10.25
Gomorron!
Nu  har jag fått sova ut! =) Känner mig pigg, har inte börjat få så ont än med lite i ryggen är det ju. Undra hur länge jag ska gå sånhär. Kan ju ta flera dagar som sagt. Idag ska jag iallfall städa lite här hemma. Ska ta lite kort på magen idag också, förhoppningsvis sista korten! Nu ska jag äta frukost igen. =D



10.40
Nu gick slemmproppen när jag var på toa.! YES!
Då blir det kanske bebis idag!
Jag är så glad!



11.08
Nu sitter jag och äter gröt.  Har redan ondare i ryggen. Mamma tyckte jag skulle ut och röra på mig! Så det får bli en promenad efter frukost!



11.58
Fyy, det var aldeles för varmt ute för att promenera! Får går runt här hemma istället och städa. =) Inga värkar än, bara de vanliga.



13.29
Hej hej, fortfarande ont. Lite ondare i magen. Men hoppas inte för mycke på att det är värkar, det kan lika gärna sluta. :) Nu är Pontus här igen! Jag ska snart äta igen, är så hungrig!

Vore ganska kul om man kunde hinna till barnmorskan imorgon. :D ska dit 8.40! Men samtidigt hade det varit skönare att föda ikväll!=P

aj aj.



16.06
Hoho. Nu har jag inte alls så ont längre. Bara lite i ryggen.
På nått käppt sätt har bebisen bytt sida också. :P Fattar inte hur han gör.



17.34
Nu har jag ont igen, ska in i duschen och se om det blir bättre i ryggen.



20.52
Nu har jag varit inne i duschen för andra gången. Det hjälper för stunden iallfall, och lite efter. Körde med ritkigt varm vatten. Just nu vill jag bara kunna somna när jag väl ska göra det.



21.45
Nu ska jag sova , försöka iallfall! Skriver när jag vaknar igen, kanske inte ens somnar.



Kommentarer
Postat av: Sarah

ååh, va kul! Lycka till! =)//Sarah

2008-07-10 @ 11:25:39
URL: http://lillsaraah.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej. Jag undrar bara hur länge det kan dröja innan bebisen kommer efter att slemproppen gått. Jag har läst din blogg ett tag och tror att du kommer bli en väldigt bra mamma! Läser lite oftare nu eftersom det börjar bli spännande ;) Hoppas din bebis kommer snart. /Josefin

2008-07-10 @ 17:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback