städa städa!

Hej hej.
Idag så städar jag, det ser ut som skit här. Men nu börjar det se bättre ut! Sebastian har fått någon liten inflamation i ögat. Men jag skulle bara tvätta rent det och droppa en droppe bröstmjölk i ögat när det blev geggigt. Undrar hur han har kunnat få en infektion redan. Han är gnällig också, och sover inte så mycket om dagarna. Sen blir han helt hyperaktiv om kvällarna när han blir supertrött och sen när han somnat sover han hela nätterna. Men men, det har blivit något krabb med datorn också, grafikortet vill inte fungera som det ska. Andra gången mitt grafikort krånglar. Vafan är det för fel igentligen?

Om någon datornörd läser min blogg, svara på detta tack. :) - Om jag köper bättre grafikort så laggar väl spelen mindre? (World of warcraft...) :) För om jag måste köpa något nytt nu så ska jag fan köpa något riktig bra. Men sen måste väl processorn klara av det också, men det lär väl inte vara några problem. Har ju en ganska bra dator. Men laggar gör det ju ibland. Tycker fan att Laptopen vi får från JB laggar mindre än min stationära ibland. Hmm.. Jaja. :)

Nu så ska jag kolla runt lite och sen fortsätta städa! :)

Kommentarer
Postat av: emelie

hejsan, så himmla gullig pojk :)

bara undra om man kunde få lösenordet till prvat? tycker det är superskoj att läsa sånt här :)

Lycka tilL! :)

2008-08-05 @ 16:18:27
URL: http://mlipersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback