Vad är det för dag idag?

Hej hej.
Jag har helt tappat tidsuppfattningen. Kan inte komma på vad det är för dag eller någonting. Idag har han typ bajsat hela dagen, han är lite konstig i magen. :) Han har varit vaken sedan 8.30, måste försöka få honom att sova. Snart ska vi dra ner på stan med nicole också. Måste försöka få honom att lugna ner sig. :)



21.02
Nu har jag ätit och kollat på TV! Det var så skönt att komma ut lite idag och röra på sig. Men jag känner av foglossning när jag har gått länge, men bara i fogarna där fram! Imorgon kanske vi skulle vara med Nicole igen. Jag hoppas verkligen det, bara det inte blir för varmt. Tycker så synd om Sebastian, kan inte vara skönt i värmen. Vågar man åka ner till badet, det är ju knappt svalt i skuggan. Vill ju inte att han ska plågas i värmen, då är det ju lika bra att stanna inne. Men på stan kan man ju gå eftersom man kan springa in i affärer och svalka sig.

Det känns iallafall lite lättare att amma ute, det är ju faktsikt väldigt praktiskt. Han är ju så himla lätt, han bara äter ju och sen somnar han om igen. Kan ju vara iväg hela dagen utan några problem. Men sen kanske man inte ska vara iväg varje dag heller när han är så liten, vad vet jag. :)

Nu så ska jag skriva klart förlossnings berättelsen iallfall, vet inte om jag ska ha den bara för dom som är VIP eller för alla. ;) Får se hur jag gör.  Jag lägger iallafall upp den ikväll! Dem som har passet till ''Privata inlägg'' kan iallafall kolla på bilder från förlossningen. Dom lägger jag inte upp för allmänheten. :)

Och för er som vill ha passet, maila eller lägg till mig på msn.
[email protected]

Kommentarer
Postat av: MAdde

Så är det när man har småbarn. HAr du inte känt av än att du inte ens kommer ur dina nattakläder?

2008-07-24 @ 12:22:53
URL: http://angelwing.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Haha, nej eftersom att han äter och sen sover, och att jag får sova om nätterna så hinner jag göra väldigt mycket. Men sen är det ju vissa dagar man inte orkar dra på sig mer än mjukis och en t-shirt. Men däremot så har jag ingen tid(eller ork) till att piffa upp mig när jag ska ner på stan eller handla. Sätter bara på mig vettiga kläder. :)

2008-07-24 @ 21:00:45
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: http://sandriiisch.blogg.se

Okej haa ska bli kul o se.. :P dom flesta tror på kille i.o.m jag inte har några besvär alls verkligen :o haft så lätt graviditet :P



jaa =) säg till när den är klar :P

2008-07-24 @ 21:25:02
URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback