24 juni!

Hej hej!
Idag så har vi varit nere på stan, vi letade efter drop in tid till Pontus Piercing! ^^ House of Pain hade drop in så det fick bli där! Just nu så har vi precis ätit och försöker få tag på Strellan! Ikväll ska vi sova hos mig och imon tillbax till Pontus!

Följde med honom när han övnings körde igår, fyfan va läskigt. Körde 120 på motorvägen.. Aldrig igen.. Dom lurade mig, sa att vi bara skulle vara på småvägarna osv.. Men nee.. Elakingar.. :(

Nu så ska jag klä på mig för jag har precis duschat, och sen ska jag försöka få tag på Strellan.. :)



Pontus HELT inne i tv spelets värld!

PONTUS P

PONTUS P

PONTUS PPONTUS P


Kommentarer
Postat av: Nicole

Snyggt :)

2008-06-24 @ 18:13:58
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback