Hoho

Idag ska vi ner på stan, Pontus ska klippa sig och så ska vi köpa hårfärg till honom. Har haft förvärkar hela morgonen, riktigt irriterande. Har tagit två alvedon nu iallafall, tänker inte gå och ha ont på stan. :)



21.17
Hej hej! Vi kom hem från stan ungefär vid 18.00. Nu har vi ätit och färgat Pontus hår lite mer brunt än hans naturliga. Han sitter här i soffan med hetta på sig, vi bleker lite slingor. :) Han ser för dum ut i dendär.. Kort kommer på det. 

Jag köpte lite kläder till Puben imorgon ( jag ska inte dricka såklart.) men Pontus och Strelliz ska bli så fulla! Det ska verkligen bli roligt! Kommer kort på det jag köpte också. Nu ska jag kolla till Pontus hår!



Det ska jag ha på mig imorgon + svarta tights.

På puben

Pontus sötnöt.
Håret är inte fixat här men det är snyggt ändå :D
Jag är proffs på att färga hår!


Pontus hår 1

Pontus hår 2


Pontus pratar om nått,
vet inte vad..


Pontus hår 4


Tlött?

Pontus hår spöt




Japp, och grodorna också! Dom släppte vi ut i förrgår!
Dom var så söta att man skulle kunna pussat dom, men jag har ju redan en prins. :)

suddgrodor





Ang bloggen så försöker jag fortfarande lära mig hur man gör för att sätta lösenord på inläggen. Tills dess kommer jag inte skriva så jätte mycket varje dag. Måste hitta en dag då jag orkar fixa bloggen också.


Kommentarer
Postat av: Nicole

vad kul att du haft förvärkar hela morgone, hoppas att han kommer snart då :D

2008-06-27 @ 13:45:33
URL: http://niicol3e.blogg.se/
Postat av: lelle

Men skit i dom omogna var glad att du roar dom.

2008-06-27 @ 20:59:52
Postat av: enbebisiminmage

grattis till magen:D

2008-06-27 @ 21:00:00
URL: http://sussiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback