Söndag!


Hej hej.

Slapp dag idag! Har precis duschat, ska snart sticka med mamma ut till samarkand. ^^ Skriver mera sen



13.47
Nu är jag hemma igen, fyfan va varmt det var! Nu är jag helt slö i kroppen. Ska snart sotera lite bland bebis kläderna. Igår när jag var med Nicole på stan så köpte vi lite av det sista. Kanske kommer lite kort på det. Längtar till barnmorskan nu på onsdag, se hur mycke magen har växt. :)



15.01
Nu har jag soterat bland baby kläderna! Jag har kollat lite vad en tjej skulle kunna ha och absolut inte skulle kunna ha. :) Har ju fått lite pojkläder av Annica, men tjejer kan ju ha de mesta! ^^  Blev typ bara någon body med aliens o nårra byxor med nått pojkigt på som inte passade så bra. =D Sen var ju allt ganska naturellt ändå! Man får ju inte vara för inställd på att det är en pojke ifall att det inte är det.

Men nu är iallafall nästan allt klart! Vi ska bara hämta skötbordet, köpa skötväskan till vagnen, myggnät/regnskydd till vagnen och sedan är det klart! Sen ska man ju bara sätta upp skötbordet och bygga ihop spjälsängen, men det är ju verlligen inte bråttom. Ska vänta med det till vecka 37. ^^ Sen packar jag väl BB väskan någon gång där runt med, eftersom förvärkarna redan är så starka så kanske bebisen tittar ut tidigt.? Vem vet. hellre ha allt klart än att ha massa saker kvar. :)



22.25
Nu har jag varit ute med Isa i 2 timmar. :) Kom in för en stund sedan, har pratat lite med Pontus i tele. Ska nog gå och lägga mig snart, har ju en viktig dag i skolan imon. Tar ju en stund för mig att somna också, så man borde ju igentligen lägga sig i god tid! Men jag blev så pigg nu efter promenaden, och för en gångs skull blev jag inte så trött! Jag ska försöka gå ut och gå lite på kvällarna istället eftersom det inte går att vara ute under dagen pga värmen! Men men, det blir som sagt en slapp vecka, bara skola imon och på Torsdag. Sen börjar mitt sommarlov!

Tycker faktsikt att jag har varit duktig på att skriva idag! Har till och med lagt in bilder.
(Vill ni se fler;--> http://wictooria.bilddagboken.se/ <--)



När man satt och gosade med thilian så började man ju längta så mycke mer efter sin egna lilla!

Thilian Pontus Jag

Thilian Pontus Jag

Thilian Pontus





Titta magen?!
Känns helt sjukt att den verkligen är sådär stor! Man fattar det inte själv när man ser sin egna spegelbild!
v.34

Titta magen?!



MAGEMAGE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback