Städa idag..

Hej hej. Idag ska jag bara städa och fixa! Måste komma på hur tusan vi ska ställa Pontus byrå! Sen vet jag inte ritkigt vad jag ska göra.. Imorgon ska vi till Baby And Kids, ska köpa skötväskan och lite sånt.. Kolla om dom har bilbarnstolen vi vill ha, så att det inte är typ 3 veckors väntetid! Och på tisdag är det Barnmorskan igen, är 99,9% säker på att han har fixerat sig nu iallfall. :)




17.22
Nu har jag städat lite, sovit i 2 timmar och ätit mat. :) Vi ska på bio idag, The Happening. Hoppas på att den är bra. Måste göra mig iordning iallfall. Vi ska sticka vid 17.45 typ.. :)



Igår var vi på Fridas student fest! Folk var redigt fulla!
Tog lite kort på mig innan vi gick! Vi kom hem ganska så sent, har inte varit uppe så länge på flera månader!

wii



Kommentarer
Postat av: Malin

Tråkigt att städa fy :(.

2008-06-15 @ 12:21:54
URL: http://brunettmalin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Hur har du lyckats fixa din blogg så här fin?? Ja vill också göra om min men vet inte hur man gör :S... Ha det och Lycka till med bebisen

2008-06-15 @ 16:37:08
URL: http://johannaaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback