Svenska Jordgubbar!

Hej hej! Jag sitter här hemma och äter jordgubbar nu! Svenska är dom också, ganska så dyra men jag kostar på mig det. :) Igår var jag hemma hos Pontus, vi fiskade och gick runt lite i vattnet. Det är så varmt i sjön där i Hjortsberga! Så otroligt fuskigt, önskar att det var så varmt i arabybadet! Där kommer man ju inte kunna bada förren kanske en vecka in på sommarlovet!

Nu måste jag iallfall snart till tandläkaren, tror faktiskt att jag har ett litet hål någon stans. Sen ska jag hem, duscha och sätta mig i solen med rästen av mina jordgubbar. ^^ Jag har ju redan slutat skolan kan man säga, så för mig är det bara slapp! Imorgon så hade jag visste ett till prov att göra, och på Torsdag är det sista Nationella! Men annars är ju allt klart. Imorgon är det Barnmorskan också, alltid lika roligt att gå dit! :) Hoppas att jag inte har gått upp för mycket, har ju faksitkt varit lite dålig på att äta rätt denna månaden. :$



14.53
Jag hade inga hål, verkligen skönt! :) Min tandläkare var också gravid, bf 13 juli! Haha :D 1 dag innan mig!

Gud jag är så avis på Nicole som ska få åka till Lisebeg imorgon!! FUSK! Hade också velat åka dit. Får se om jag kan göra det i slutet av sommaren. :)

Nu ska jag snart duscha och sen ut i solen!



20.53
Nu har jag solat, duschat, ätit och gjort om Zabines blogg! Ska snart gå och föna håret och sen fixa till det lite!

Lite bloggar jag har gjort. Har ju gjort fler iofs.. Gjort om min egna ett antal gånger och Nicoles med,. ^^

http://looktight.blogg.se/
http://niicol3e.blogg.se/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback