Fredag, till BB och shoppa på stan!

Hej hej. Nu har jag precis kommit ur duschen! Snart ska vi ner på stan o shoppa lite, eftersom det inte blev av igår! Haha, vi ska köpa något till Nicole med. Hon funderar på o döpa pojken till TIllian, så himla sött tycker jag! Neh, nu ska jag börja göra mig iordning.

IKVÄLL ÄR DET FINAL I LET'S DANCE! Go go mat Tina!!


Pontus är stramig BTW!



13.58
Nu är jag äntligen klar! Tog lite bilder också.



18.54
Nu är vi hemma igen! Jag köpte 2 bodysar och en tröjja med ett par medföljande byxor. Till Nicole o bebben köpte vi en body och ett par matchande byxor och ett par jätte mjuka fina strumpor. Hur fint som hälst. Hon mådde bra idag också, och bebisen med. Hon fick hålla honom för första gången idag.

Det kom in en bebis i besöks rummet som började skrika jätte mycket, då började min bebis i magen sparka o boxas som en galnign! Haha, jätte roligt var det iallfall. =) Nu längtar vi så otroligt mycke efter dig. <3 Hoppas att du har det bra där inne, och inte känner för att komma ut på iallafall 13-15 veckor. =D

Det som hände igår var iallfall helt fantastiskt, det är något som man ALDRIG i sitt liv kommer att glömma.



Detta köpte jag till bebis.

image191


image190


Innan stan!

image186

image188

image187

image189

Kommentarer
Postat av: Piiiiz mammablogg

Hej! å vilken fin header!!grattis till bebisen!! visst e det spännande med liten i magen. Inte långt kvar för er nu! Lycka till med allt!

2008-03-28 @ 23:01:22
URL: http://piiiiz.blogg.se
Postat av: Wictoria

Jaa, det är såå spännande. Jag längtar verkligen!

2008-03-28 @ 23:31:48
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback