Onsdag


Hej hej.
Idag är jag så himla trött. Jag och Pontus åt på Mcdonken, det var gott! Det var ganska kul i skolan idag! Jag och Pontus kollade på förlovningsringar. Den vill vi ha, 3600:- kostar den. Tycker verkligen om den. Vill  ha den i silver, gud jag älskr den ringen.



image134




Jag har aldrig träffat dig, men jag älskar dig redan så mycket. En obeskrivlig kärlek som gör mig fylld av lycka. När jag känner dina rörelser inuti mig fylls jag av glädje. Alla borde få känna denna lyckan, inget i mitt liv har någonsin känns såhär bra. Jag önskar att jag kunde hålla dig i min famn just nu och ge dig all min kärlek.
 
Du är en del av mig och jag kommer alltid finnas vid din sida. Du är mitt allt och jag kommer alltid att beskydda dig. Jag längtar efter dig så mycket. Den dagen du kommer till oss, kommer bli den lyckligaste dagen i mitt liv. Jag är din mamma och jag kommer alltid att älska dig.



image136image137



Kommentarer
Postat av: Nicole

Grattis till er :)

2008-03-05 @ 19:35:37
URL: http://niicol3e.blogg.se
Postat av: Nicole

gud vad fiin dikt

2008-03-05 @ 20:07:46
URL: http://niicol3e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback