Onsdag!

Nu är jag äntligen klar med min blogg! Har hållt på med den i skolan idag. ^^ Nu sitter jag bara o slappar, är vädligt hungrig. Jag SKA ta bilder på magen idag! Måste orka det! Från och med idag ska jag bara äta godis en gång i veckan. Vill inte gå upp mer än nödvändigt. Nu ska jag gå ut o kolla vad katterna har tagit vägen!



19.31
Hej hej.
Nu har jag precis ätit mat, MASSOR med brockoli åt jag. Måste försöka få upp järnvärdet. Har tagit kort på magen med. Dom kommer in på bloggen snart!




Om det är någon som känner sig sugen på o hänga med på bowling På Lördag kväll,
skriv till mig på msn!



 Vecka 24

image161

image162

image163

image164 

DITTE!
Pucko katt!

image165

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback