Onsdag

Nu har jag vaknat, ätit frukost, städat överallt i hela lägenheten och snart ska jag gå ut och gå!  Jag är heelt slut så jag måste vila mig lite.  Pontus har hjälpt till o städa jätte mycket.
 
Det är så himla fint väder idag, tänk om det hade varit lite fler +grader bara. Då hade det kännts som riktig vår!

Det går jätte bra för mig att inte äta något godis eller dricka läsk också! Ska forstätta med det. Jag ska börja äta mina järntabletter på kvällarna istället för på morgonen, då kanske jag slipper ha sånhär hemsk magkatarr.

Nu ska jag fixa mig lite. ^^




23.53

Nu är jag helt slut! Allt städande o handlande o mat lagande o diskande. Hur stort disk berg kan två personer göra? Jag har precis tagit mig en dusch, det va så skönt! Imorgon blire till stormarknaden med Nicole, Pontus ska förlja med denna gången. Han tyckte det var tråkigt o sitta hemma 5 timmar helt själv. Men nu ska vi sova, lite o fixa imorgon innan vi ska sticka.

Godnatt! =)

Kommentarer
Postat av: Linn Holm

man känner sig så stolt när man inte äter godis å inte dricker läsk. har klarat mig bra utan läsk i snart 1 år å utan godis senna jul :)

forsätt så du ;)

förresten ser att du är 18 år är du född 1989 eller 1990

2008-03-26 @ 13:55:32
URL: http://linnholm.blogg.se
Postat av: Wictoria

hehe, jaa.
Jag är 89a. =)

2008-03-26 @ 18:46:58
URL: http://wictooria.blogg.se/
Postat av: Linn Holm

Jag är oxå 89:a :)

2008-04-26 @ 18:35:14
URL: http://linnholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback