Seg söndag!

OOOh, jag har sovit ovanligt länge faktsikt. Har precis ätit frukost, var så hungrig när jag vaknade! Igår hade vi as kul, Nicole vann bowlingen! Helt otroligt, jag förlorade såklart. Helt jävla kass, men det var kul ändå. Vi ska fan göra om det. Pontus är förkrossad av att bli slagen av en tjej. Idag ska vi till Strellan, det var så länge sedan vi var där och bara va. Men vi ska färga håret på Strellan idag, PÅ TIDEN SÄGER JAG!! Han är för snygg för o gå med sånt hår! Efter bowlongen när jag kom hem o la mig i sängen, då blev bebben heelt galen o började ninja där inne. Han har varit så lugn hela dagen. Varje gång jag gick upp o kissade märkte jag att han fortfarande höll på. Hur orkar han? =D Vi har kommit på ett jätte bra namn iallfall, Jack. Efter Jackie Chan, eftersom att han sparkar som en karatekid där inne. Jack är väligt ovanligt med, och kort, och så passar det med Robertsson.


Dehär hade jag på mig!

image138

image139


Taadaa!


image140 



image141

Bowling hallen!

image144

image145

image146

image147


Jag sög!

image148

image149

image150


Kolla magen.

image151
image143
image142

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej Wictoria! Har bevakat din blogg ett tag nu, så kul att läsa! :) Och så fin du gör den ...
Ville bara passa på att jag tycker att Jack är ett jättefint namn! (;

Hälsa Pontus! /Moa

2008-03-09 @ 21:51:27
URL: http://mbladh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback