Studiedag!

Hej hej!
Studie dag idag, så sköönt. Pontus har sovit här och vi har ätit en stoor frukost, är så mätt! Idag ska vi gå ner på stan lite. Väldigt tråkigt väder men det är iallfall roligare än att sitta inne. Idag fyller Tuva 1 år! GRATTIS! Tiden går fort! Idag ska jag lägga in bilder på magen också, mamma har köpt batterier till kameran. Nu ska jag dra med mig Pontus in i duschen!



14.04
Jag sitter o skriver en liten önskelista, vad jag vill ha i födelsedags present. Än så länge är det bara lite smått till bebisen. Jag kan ju inte direkt önska mig några kläder. Jag ska önska mig en trevlig kväll istället. =D Äta ute och lite sånt. Nu ska jag göra mig iordning.



14.43
Fan nu hinner vi inte dra ner på stan, Pontus buss går vid 16. Det är ju ingen mening o  bara gå i 30 min. Suck, får väl gå själv annars. Ska ta bilder på magen nu!



Vecka 23

image154

image158

image159

image156

image157

image155



Kommentarer
Postat av: Nicole

fiin mage du har :)

2008-03-12 @ 18:51:17
URL: http://niicol3e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback