Torsdag!

Hej hej!
Sitter här i skolan och lyssnar på musik! Snart börjar lovet, äntligen. Hem o bara ta det lungt! Fast jag måste städa när jag kommer hem. Jag längtar till vi ska till ikea. Det ska bli så roligt! Vi fick en jätte söt påsk present av Pontus mamma! En liten leksak som man hänger i barnvagnen. :) Längtar till man kan ut o gå med barnvagnen. Min fina röda barnvagn! ( Fast vi har andra hjul och sånt. ^^ Och annat chassi! ) Och nu har vi en jätte söt barnvagns leksak. Han sparkar som en galning nu, jag spelar hiphop för honom. Han verkar gilla det alltså!



image166



14.41
Nu ska vi snart åka till City Gross och påskhandla! Det blir nog en helt del godis, men jag får försöka att inte äta. Haha.. satan.. FÅr köpa lite frukt o stoppa i påskägget!



Nu har vi varit och handlat, det blev MASSOR med Påskgodis, i ett väldigt stort påskägg! Bilder kommer på det. ^^
Just nu så försöker jag fixa min dator, har fått något kontigt virus tror jag. ;/





Tog lite bilder på magen i morse!
v24

image167

image168

image169

image170

Kommentarer
Postat av: Nicole

fiin mage :)

2008-03-20 @ 20:34:17
URL: http://niicol3e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback