Fredag!

Hej hej.
Jag har varit väldigt seg på att skriva i bloggen ett tag nu.
Men jag har jobbat väldigt mycke med skolarbete = väldigt tröttsamt, sedan har jag haft lite ont överallt och så har jag så hemskt svårt för att sova. (Bara massa klagande idag, förlåt.) OCH nu idag så har jag haft så förbannat ont i bäckenet/höfterna, jag KNAKAR när jag går och det gör så ont. Känns som att hela jag håller på att falla sönder. Dax att sluta plåga mig själv med att gå till skolan kanske, blir ju verkligen inte bättre av att bära på en stor datorväska hela dagarna och sitta ner under i 5 timmar! Min foglossning där fram går inte över heller.  Klaga, klaga..

Men men, igår så sov jag hos Pontus i Hjortsberga. Vi var hemma hos Annica också, Pontus körde cross på en liten bana som dom grävt upp på deras tomt. Aron körde på sin 4-hjuling, tror han var lite rädd när Pontus körde runt där med den stora crossen. Axel tyckte inte att det var ett dugg kul att åka cross, han var jätte rädd. Hehe, den ungen är verkligen söt.

Sedan kom vi hem och kollade på semifinalen till ESC!
Nu sitter jag hemma, jag hade halvdag idag. Jag ska nog finslipa lite på en Prototyp som Pontus och jag har till ett projekt i Projekt och Företagande. Dajm har fångat en näbbmus som han försöker få in i lägenheten, men icke! Jag stängde ute honom, jävla äckligt.. Den är iallafall död, slipper den plågas. Jag tänker ju inte pussa på honom på flera dagar nu..

Imorgon så är det Grillfest uppe i lokalen, ALLTID lika roligt när vi här sånna gårds fester! Alla bli så fulla. Pontus ska såklart dricka, haha. Se hur full han blir denna gången. Förra gången var har riktigt borta. Men ialflal.. Under dagen så ska jag umgås med Nicole, vi ska ner på stan.

Kommer att uppdatera mer idag, lägga in lite bilder på magen med. Har ju inte gjort det på hela veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback