KOKHET SÖNDAG!!

Nu har man vaknat, käkat frukost och cyklat till affären och handlat. Jag trodde jag skulle dö.. Helt allvarligt, nu får det inte bli varmare. Då orkar jag inte gå utanför huset. Jag ska försöka sola lite idag, ska ligga och spruta vatten på mig hela tiden. Men först ska jag BAKA Kärleksmums<3!

Lillbebis har varit galen i magen hela dagen idag! Tror jag brutit ett revben. haha =D



Igår hade vi det jätte trevligt med Nicole, så skönt. Vi bara slappade! =) Men det är nästan det ända man orkar göra i denna värmen!



13.20
Måste bara skriva hur mycke jag längtar efter bebis nu. Kan gärna vara gravid ett tag till. Men fy tusan vad man längtar. JAG LÄNGTAR! Det känns som det är en liten Sebastian där inne. Längtar efter dig, undrar hur du ser ut. Har du något hår på huvudet? Jag är så nyfiken! Bara 2 månader kvar nu.<3




16.14
Nu har jag:
Gjort klart kärleksmumsen - Dom blev mums! =)
Tvättat två maskiner och hängt upp det.
Diskat
Strykit och lagt in.
Bytt handukar, bytt säng kläder.
Så har vi bytt vatten hos grodynglena också, dom hade de så grummligt.
Nu ska jag bara laga mat också! Pontus får ta disken ikväll, han har bara varit ute med grannarna hela dagen. ^^ Inte gjort någon nytta förutom att följa med mig till affären och vattna gräset och blommorna. Men hur jobbigt är det? :D
Nu ska jag slappa 10 minuter och sen laga mat!

Tur att jag har hjälp av min mamma o göra sånna saker sen när bebisen kommer. Slipper man göra allting själv, sen har jag ju Pontus med såklart. Han är så duktig! Fast jag kommer ju inte sluta städa, diska och tvätta bara för att jag har en mamma som kan göra det åt mig. Lite måste man ju göra själv, hon är ju så snäll och låter oss bo här. Fast det är ju en självklarhet för henne att vi ska bo här. Jag saknar mamma nu, hoppas hon har det jätte bra där borta i värmen! <3



18.34
Nu har vi käkat och lite sånt, jag har suttit lite i solen med, solade benen. ^^ Nu ska jag slappa..TRÖTT!



Bilder
v31, Älskar min mage!

image276

image277

image278

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback