Läntar efter Bebis nu!

Hej Hej! Idag är det varmt, riktig sommar värme! Lagom jobbigt för mig, jag har svettats som en ko idag! Varit helt dyngsur under armarna och på ryggen, fingrarna och fötterna är ganska svullna och är blöta hela tiden, skaka inte hand med mig säger jag bara! Nu längtar man verkligen efter bebisen och att slippa gå med denna magen i värmen.


Idag har jag iallfall haft snack med min mentor Lena och studieväg ledaren Caroline. Allt ser bra ut, jag ska göra projekt arbetet under vårterminen 09 och någon mer kurs då om jag hinner. Det känns iallfall skönt, då har man det avklarat sen när man börjar på riktigt igen.

Nu längtar jag verkligen till skolan är över, alla prov är avlkarade och man bara kan fokusera på sig själv och bebisens ankomst. Jag har denna veckan + måndag och fredag nästa vecka kvar! Sen ska jag självklart gå på avslutningen och volleyboll tuneringen. (Om det inte är för varmt!) Man kan ju inte begära för mycke av mig! :D

Nu har jag besök hos barbmorskan 4/6 och sen efter det så ska jag gå varannan vecka, så runt den 18/6, 2/7 och någon dag innan bf eller samma dag som bf så ska jag dit igen, alltså runt 14/7! Så det är inte många besök kvar, eller det blir ju fler om man går över tiden. Men det börjar verkligen närma sig nu, det är verkligen nervöst. 47 dagar kvar! 1 månad och 16 dagar! <3




Bebis är ju helt galen i magen, jag läntar så jag dör just nu! Vem är du där inne igentligen? Hur ser du ut? Har du hår på huvudet, är du brunhårig, rödhårig eller blond? Vems näsa och ögon har du? Hur lång är du, hur mycke väger du just nu?  Jag är så nyfiken. Älskar dig redan, vårat lilla underverk!








Längtan


Kommentarer
Postat av: Nicole

hehe nää faktist inte ^^

2008-05-28 @ 20:37:42
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback